poniedziałek, 4 listopada 2013

008: Voguec

Cześć słoneczka!
Pokutuję za tak długą nieobecność. Dziś mam dla was małą recenzję sklepu internetowego Voguec.com. Pewnie obiła wam się o uszy ta nazwa. Nic dziwnego... Sklep posiada świetny asortyment. Ciuszki są zadbane, zrobione z dobrego materiału i są tanie! Tak dziewuszki są tanie! :))
Niektóre z was boją się zamawiać ze stron zagranicznych ale warto spróbować. Tym bardziej że ten właśnie sklep jest bardzo wiarygodny. Staram się zacząć współpracę z tą firmą. Dlatego mam do was ogromną prośbę... Po lewej stronie widzicie banner sklepu Voguec. Proszę was klikajcie w niego. Jeżeli firma zddecyduję się na współpracę jeszcze bardziej będę mogła wam przybliżyć ich produkty!
Mam nadzieję, że mogę na was polegać!! :))
Wybrałam dla was kilka ciuchów z firmy VOGUEC. 



1. link 2. link 3. link


1. link 2. link 3. link


1. link 2. link 3. link 


1. link 2. link 3. link


1. link 2. link 3. link



Jeżeli kliknęłyście w banner dajcie znać w komentarzu odwdzięczę się komentarzem i obserwowaniem! :)


Zapraszam do komentowania i dodawania się w grupę obserwatorów!

kiss



17 komentarzy:

  1. świetne rzeczy :D kliknęłam! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe ubrania !

    http://cammillie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie bardzo fajne ciuszki:) poklikane..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda. Mam nadzieję, że uda Ci się nawiązać współpracę:)
    Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. drugi link nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuszki mają, zajrzę do nich ;dd

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają naprawde fajne ciuszki :-))))))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz na moim blogu jak możesz, ile kliknięć musisz uzyskać i w jakim terminie:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknelam ;* Swietne maja ciuszki *-* Obserwuje ^-^
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ubrania :)
    Obserwuje:)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. love it



    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  12. Klikłam.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful stuff.I loved blouses the most:)
    P.S. visit my blog new readers are always welcome :)
    Would You like to follow eachother via GFC or google+ ? That way we could stay in touch :)
    Let me know on my blog so I can follow back. ;)

    http://nessielicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń