piątek, 4 października 2013

004: Sports

Cześć!
Wybaczcie, że tak późno ale nie miałam czasu żeby iść na zdjęcia! Cały tydzień na szczęście zleciał szybko ale męcząco... Dużo sprawdzianów, kartkówek. Nauki mam dosłownie po uszy i cała sterta zeszytów nawet nie drgnie... Na szczęście zaliczyłam to co miałam w zaległościach. W poniedziałek jeszcze język polski i będę na czysto.  Najgorsze jest to, ze nawet jutro się nie wyśpię bo musze iść do pracy :(
Dzisiejszy wypad razem z dziewczynami skończył się wizytą u mnie przy gorącej herbacie. Wspominałam, że jest zimno? Jest cholernie zimno! Nie mogę sobie wyobrazić co się będzie działo za miesiąc albo dwa :( Lubię zimę. Ale nie kuźwa mrozy po -20*C!
Outfit bardziej na sportowo. Lubię tę 'bluzę', 'sweterek' czy jak to tam sobie nazwiecie. Jest fajna luźna i stylowa. Moje ulubione legginsowate spodnie! Dzięki komuś kto je wymyślił! :) Do tego air-maxy najbardziej pasujące z mojego dotychczasowego obuwia. Płaszczyk dostałam w spadku od kuzynki, której dosłownie nie mieścił się w szafie.









bluzka: reserved | spodnie: h&m | płaszyk: reserved | buty: allegro.pl


fotograf: L. Studniarz

A wy macie jakieś plany na weekend? 


Zapraszam na bloga
Nicoli >>> klik
Laury >>> klik


Zapraszam do komentowania i dodawania się w grupę obserwatorów! :)

kiss









21 komentarzy:

  1. Awww dziękuję♥

    Śliczne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. :) Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Award.
    Więcej szczegółów znajdziesz tutaj:
    http://kajkams.blogspot.com/2013/10/liebster-award-x3.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzisz bardzo fajnego bloga! ;* I ładna jesteś <3 Obserwuję i liczę na to samo ;*

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna bluza ;) moje plany- nagrywanie filmu i nauka ;/ Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądasz :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja i ładny płaszczyk. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. :)

    ~Obserwuję i pozdrawiam. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja, świetny płaszczyk !;)
    może wzajemna stylizacja ?:)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową stylizację ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna bluza:) masz piękne włosy :) obserwuję i też zapraszam:)arienailandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. maxy♥ moja miłość :) a plany na weekend to nauka, nauka i jeszcze raz nauka.. ;x

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne maxy <3 obserwujemy? ♥
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne airmaxy imienniczko :D
    Pewnie, że obserwujemy, ja już :)

    adriana-adaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba ta bluzo,sweterek ;)
    ma ładne kolorki ;*
    Serdecznie Cię zapraszam na Konkurs-Post promujący na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna koszulka *.* Pytałaś czy obserwujemy, ja już, twoja kolej ;**


    Simona-simmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że dopiero zaczynasz, ale zapowiada się bardzo fajnie :)) Prosta, ale fajna stylizacja :)

    Pozdrawiam i obserwuję, Shamelessly
    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Najmardziej podobają mi się airmaxy c:
    Fajny blog.Masz śliczne włosy!♥Jak chcesz to wpadaj do mnie

    kawajuzwystygla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże konieto uwielbiam Cię ! Weszłam pierwszy raz na Twojego bloga ale mega mi się pdooba ! Widzę ze jestes trochę inna niz reszta bloggerek ,które w swoich notkach uważają żeby nie pisać tak jak ty "kuźwa , cholera itp." ale Ty się tym nie przejmujesz i piszesz to co chcesz a to jest świetne ! Nareszcie ktoś kt napisze to co mu w duszy gra :) Jestem mega szczęśliwa że trafiłam na Twojego bloga :) Na pewno zajrze tu jeszcze nie raz bo już obserwuję :)
    myworld-dankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń