niedziela, 6 października 2013

005: CoCo Fashion

Cześć!
Korzystając z małej przerwy między nauką postanowiłam (jak zwykle) poszperać trochę w internecie. Przeglądając masę blogów trafiłam na firmę > CoCo Fashion. Jak tylko na nią weszłam od razu zaczęłam żałować. Hej! Czemu nie mogę mieć dużo pieniędzy i kupić sobie WSZYSTKO dosłownie WSZYSTKO z tego internetowego sklepu?! :( Jestem zawiedziona, że nie mam 25 lat, dobrze płatnej pracy i męża z jeszcze większymi zarobkami :(
Otóż... Dziewczyny właźcie szybko na tą stronę  a nie pożałujecie! Obiecuję! Ciuchy są bardzo stylowe i robione z dobrych materiałów, a ceny nie są wygórowane! Znajdziecie tam wszystko co tylko zapragniecie!
Wybrałam dla was 1/100 tego co tam się znajduję. Gotowi?




1. Świetna, modna, zimowa parka z futerkiem w kapturze. (klik)





2. Cieplutka, jeansowa parka. Jak widzicie białe futerko jest odpinane więc można śmiało nosić je osobno! (klik)



3. Jeansowa koszula z koronkowymi panelami na rękawach. Świetnie pasująca do eleganckiego stroju, zgodzicie się prawda? (klik)



4. Moja miłość! Cieplutki beżowy kardigan w kolorowe wzorki.  (klik)


5. Żółty sweterek w trójkąty. Uwielbiam swetry! (klik)


6. Zakochałam się totalnie! :)))) (klik)


7. Kolejny przepiękny sweterek. 'Potargane' jest teraz modne. Kupujemy! (klik)


Prócz odzieży można znaleźć również kolejne kobiece miłości: torebki i buty!



8. Świetny, praktyczny czerwony plecak! (klik)


9. Aktówka z praktycznym, odpinanym łańcuszkiem. (klik)


10. Przepiękna, beżowa torba! (klik)



11. Zakochałam się w tych butach. Wszędzie ich szukam! Przepiękne beżowe, płaskie botki. (klik)


Jak już wspomniałam wyżej, wstawiłam tylko troszkę z asortymentu CoCo Fashion. Chcecie widzieć więcej? Serdecznie zapraszam >>> CoCo Fashion. 
• Świetny asortyment!
• Super ceny!
• Firma godna polecenia!


Mam nadzieję, że chociaż trochę zachęciłam was do odwiedzenia tego sklepu internetowego! Jeżeli tak to ogromnie się cieszę bo jest na co patrzeć!
Teraz spływam powtórzyć troszkę polski i odpoczywamy. 
Następną notkę postaram się dodać środa-czwartek. 


Zapraszam do komentowania i dodawania się w grupę obserwatorów! 

kiss

30 komentarzy:

  1. dziękujemy bardzo za komentarz pod nowym postem i zapraszamy ponownie:)

    świetny post, ubrania rewelacyjne ! zakochałam się w sweterkach !

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja ubrania niektóre są godne uwagi a zwłaszca te ubrania , które pokazałaś trafiają w me gusta :D
    I bardzo fajnie zareklamowałaś ten sklep ja jak pisałam o nich notkę to zupełnie nie wiedziałam jak się do tego zabrać a Tobie to przyszło chyba z łatwością z tego co widać . I bardzo fajnie piszesz mega notki ! ;)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh! Żebyś wiedziała że łatwo! Nie mogłam skończyć! :D

      Usuń
  3. O matko,ale zawaliste ♥
    zapraszam http://izabelkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no świetne te ciuszki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, naprawde extra ciuchy <33
    świetnie napisałaś ten post :)

    http://lala-lovee43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne obserwujemy? http://karciasmysweetlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiscie ze obserwujemy,ja już:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuszki, w szczególności 2,3 i 6 :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu ta 2 kurtka ma miłość <3 Dziękuje dziękuje *-*
    Już lecisz do moich ulubionych blogów <3

    olgazmarzeniami.blogspot.com *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Już Cię obserwuję kochana. No i zachęcam do odwiedzenia mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice things they have.
    P/s newest follower dear!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem fajne rzeczy są na tej stronce ;)
    blog również wspaniały ;)
    zapraszam fondestdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy post i świetny blog ;) pytałaś czy obserwujemy, jasne :) ja już, teraz Twoja kolej ;*

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne ciuszki i inspiracje :)
    Zapraszam do mnie http://femmfashion.blogspot.com/
    Obserwacja? ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa strona ;)
    ciuszki boskie ;)
    i boskie azjtyckie modelki ;D
    pozdrawiam cieplutko ;*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    jest u mnie mały konkursik, może cię zaciekawi? ;)
    ayuna-chan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello, very nice and cute your blog post, if you like passing me and let me know what you think of my last can from now;) I follow you with pleasure!

    http://teanonsolomoda.blogspot.it/2013/10/majda-bekkali-quando-i-profumi.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne inspiracje i piekna strona i boskie ubrania ;D
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Love their pieces. Will you like to follow each other on GFC? Let me know
    Love
    Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  19. buty świetne
    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. owszem fajnie jest mieć dużo kasy itd , ale pieniądze to nie wszystko <3
    wracam na bloga po długiej przerwie : welcome-in-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. srednio lubie japan style. jakos rzeczy jets zawsze srednia... niestety

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię ten sklep
    Super blog !
    Obserwuje + liczę na rewanż <3
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy blog, interesujące wpisy i super zdjęcia:)
    Na pewno będę tutaj wracał :)

    Zapraszam do mnie:
    www.modapol.blogspot.com

    Obserwujemy?:)
    Jeśli tak to zacznij

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo zainteresował mnie ten sklep, z tego co tu widzę maja tam na prawdę świetne rzeczy. :)

    I jasne że obserwujemy ja juz. :)
    mycolorfulimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne rzeczy w tym sklepie! :D
    może wspólna obserwacja? :)
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń