niedziela, 13 października 2013

006: SheInside

Cześć!
To znowu ja! :) Obecnie leże sobie w łóżku i odpoczywam po jakże ciężkim dniu! W czwartek obchodziłam swoje piętnaste urodziny i własnie dzisiaj zrobiłam małe party u siebie. Całkiem kameralnie, samo najbliższe towarzystwo. Zabawa przednia. Nie żałowałam ani troszkę! :)) Prezenty oczywiście rewelka! :D 
W każdym razie... Siedząc sobie obmyślam sprawę, że świetnym i jeszcze bardziej trafnym prezentem byłoby co nieco ze strony SeInside! O matulko, raj na ziemi! Najlepszy sklep internetowy! Ciuchy są prześwietne. Znajdziecie tam wszystko co tylko chcecie. Same modne ciuszki! Uwierzcie, że jak tylko weszłam na ta stronę od razu się rozpłynęłam. Razem z Laurą wzdychałyśmy na każdy ciuch u naszym punkcie widzenia.  Wybrałam i dla was kilka propozycji. Zbliżają się zimne jesienne (zimowe) dni więc warto mieć się w co odziać! Łapcie kilka moich śliczności




1. link 2. link 3. link


1. link 2. link 3. link


1. link 2. link 3. link

1. link 2. link 3. link

Na letnie bądź cieple dni!

1. link 2. link 3. link


1. link 2. link 3. link




Jak połowa z was jestem po prostu  zakochana w parkach (3 płaszczyk u samej góry). Jest to zdecydowany must have na jesień/zimę.  
A wy? Macie jakies must have na ten sezon? Jaki?

Zapraszam do komentowania i dodawania się w grupę obserwatorów! 

kiss

11 komentarzy:

  1. uwielbiam asortyment tego sklepu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten sklep i również jestem zakochana w parkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde! Te bluzy z obrazka nr. 2 są świetne!!!!!!!!!! Chce wszystkie! :)))

    ---
    www.zcichapek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kameralne imprezki i tak zawsze są najlepsze! I oczywiście spóźnione wszystkiego najlepszego, mnóstwo radości, szczęścia i buziaki ;***
    Ostatnio poluje na kurtkę z tego sklepu, w sumie to mogłabym ją kupić, tylko, że trochę obawiam się, że będę w niej wyglądać jak w worku na kartofle. Mam ten problem, że jestem wysoka, przy czym chuda jak patyk.
    Oczywiście, że dodaje do obserwowanych i zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie rozpoczęłam z nimi współpracę, nie mogę doczekać się mojej paczki! :))
    Te rzeczy świetne :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bluzy *.*

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ;)
    www.xclaptrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne rzeczy, parki rzeczywiście są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście poklikałam wiele razy ;)

    OdpowiedzUsuń